http://www.six-updater.net/p/download.html1.Zainstalować Six Updater v2.9.6pre13 setup
2.Uruchomić - pojawią sie komunikaty: "Initializing Backend" >>> "Initializing main Window" >>> "Syncing mods" itd - CZEKAĆ
3.PYTANIE: "Do you want to enable Multipaler features? ..... - Odpowiedź: YES
4.Komunikaty: "Fetching servers from Gamespy.... "Loading Filters" - CZEKAĆ
5.Komunikat "New mirrors have been detected, would you like to perform speedtest.... - Odpoweidź: YES
6.Okno po lewej stronie rozwianąć drzewko: A2 OA - A.C.E.(8) synced
7.Upewnić się że SIX UPDATER wykrył wszsytkie mody z ACE:
- @ACE.... 522/556......v1.13
- @ACEX... 353/363......v1.13
- @ACEX_RU..64/69........v1.13
- @ACEX_SM..100/104......v1.13
- @ACEX_USNavy..67/71....v1.13
- @CBA..........175/182..V1.13
- @CBA_A2 - kto miał do tej pory tylko @CBA sciagniete skąś - powinien dosinstalować @CBA_A2
- @CMA_OA - kto miał do tej pory tylko @CBA sciagniete skąś - powinien dosinstalować @CBA_OA
pierwsza cyfra oznacza - jaki masz mod/druga cyfra - do jakiej wersji sie uaktualni
8.Prawym klawiszem klikać po kolei na mody i wybrać >>> "Akcje aktualizatora" >>> "Zainstaluj i zaktualizuj mody"
na poczatku aktualizacji
- ikony zółte - mody nieaktualne
- ikony niebiskie - mody niezainstalowane
na końcu aktualizacji
- ikony zielone - mody aktualne
Co do CBA - aby poprawnie działało ACE na Combined Operations uruchamiamy z grą 3 mody sciagnięte/uaktualnione przez Six Updater:
@CBA
@CBA_A2
@CBA_OAOto przykłady:
@CBA => Copy this directory to your Arma II game directory (see manual for more details).
@CBA_OA => Copy this as well, but only if you have Operation Arrowhead content.
@CBA_A2 => Copy this as well, but only if you have ARMA2 original content.
@CBA_TOH => Copy this as well, but only if you have Take on Helicopters content.
Example startup parameters
==========================
For ARMA 2 Content
-mod=@CBA;@CBA_A2
For Operation Arrowhead Content
-mod=@CBA;@CBA_OA
For Take on Helicopters Content
-mod=@CBA;@CBA_TOH
For Combined Operations (A2 + OA):
-mod=@CBA;@CBA_A2;@CBA_OAFor Take on Rearmed (A2 + OA + TakeOn):
-mod=arma2;arma2 oa;arma2 oa\expansion;take on;beta;@CBA;@CBA_A2;@CBA_OA;@CBA_TOH
https://dev-heaven.net/issues/30318