ARMA 3 / A2 OPERATION ARROWHEAD / ARMA2 / Serwery: artur_PL
http://blogit.one.pl/arma/

Mando Missile ArmA 2
http://blogit.one.pl/arma/viewtopic.php?f=4&t=32
Strona 1 z 1

Autor:  Twardy Bat [ So sie 27, 2011 1:35 pm ]
Tytuł:  Mando Missile ArmA 2

Witam serdecznie wszystkich.

Chciałem zaproponować testowanie wyżej wymienionego modułu.

Mando Missile symuluje realniej większość istniejących rakiet i pocisków sterowanych (bomby laserowe,kasetowe etc) .Dzięki temu dodatkowi możemy robić rzeczy które wcześniej nie były możliwe w arma 2.Moduł posiada praktycznie nieskończone i nieograniczone możliwości konfiguracyjne. Moduł dodaje realistyki wobec czego gra staje się ciut trudniejsza :F .Poniżej wymienię kilka rzeczy które są realizowane przez ten moduł:

- możliwość używanie chaff i flar to jakiejkolwiek jednostki lub jednostek przeciwlotniczych z możliwością automatycznego działania.
- centrum dowodzenia pocisków w każdym pojezdzie którym możemy grać
- automatyczna obrona pociskami każej jednostki lub grupy jednostek przeciwlotniczych
- flary i chaff do jakich kolwiek pojazdów
- ciężarówki uzyskują możliwość uzupełniania flar i chaff
- możliwość używania rakiet do przechwytywania rakiet
- pociski i rakiety niszczące cel dodają punkty całej ekipie danego pojazdu lub wyrzutni
- zdalne namierzanie celów gdzie gracz lub AI może namierzać cel a my z daleka odpalać pociski
- widoczne w pełni namierzanie i śledzenie celu lub celów
- jednostki AI są w stanie same uzupełniać sobie pociski jeśli są wystarczająco blisko ciężarówki z amunicją

Wymieniłem te według mniej najważniejsze bo reszta funkcji jest już bardziej zaawansowana i w obecnej chwili uważaj ,że funkcje które wymienię poniżej są mniej istotne.

- dowolnie konfigurowane głowice ,dym,ogień i skrypty odpalania
- więcej niż 30 dowolnie konfigurowalnych parametrów dla każdego pocisku (zasięg skanowania głowicy,wytrzymałość,agresja,odporność na zakłocenia,profile lotów )
- dowolnie konfigurowany czas przeładowania jak i czas możliwośći oddania następnego strzału
- systemy zakłocania antyradarowego

Powodem głownym dla którego chcę zdrożyć ten moduł jest dodanie większej realistyki do rozgrywki co bardzo urozmaici zabawę.

Przykład:

Lecąc Apache'm możemy zawisnąć w powietrzu i używać systemów namierzania pocisków Hellfire i ostrzeliwać cele które normalnie nie są przeznaczone dla głowicy np. piechota albo budynki.
Możemy używać zoom i ostrzeliwać te cele z bardzo dużej odległości i być poza zasięgem radarów obrony przeciwlotniczej.

Nie będę opisywał reszty bo zajeło by to z 10 stron.Dlatego koniecznie spójrzcie poniżej w filmiki demonstrujące dziłanie modułu.

Tutaj są filmy demonstrujące działanie tego modułu:
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 77BF7E0441

Manuale (niestety po angielsku):
a) http://www.telefonica.net/web2/mandoble ... first.html
b) http://www.terra.es/personal2/matias.s/mma_readme.htm

Link do ściągnięcia:
ARMAHOLIC: http://www.armaholic.com/page.php?id=82 ... %2BMISSILE
OFPEC: http://www.ofpec.com/ed_depot/index.php ... ils&id=653


Pozdrawiam
Twardy Bat

Autor:  DerDevil [ N sie 28, 2011 1:29 am ]
Tytuł:  Re: Mando Missile ArmA 2

Mocna rzecz ale mnie najbardziej interesuje to http://www.youtube.com/watch?v=ouqRu5aX ... ature=plpp muhahaha.

Zabieram się do testowania.

Autor:  Artur Dębski [ N sie 28, 2011 9:22 am ]
Tytuł:  Re: Mando Missile ArmA 2

He he he uśmiałem się o obejrzeniu tego linku,
niezła jazda, main mission jedną bombką :)
Chciałabym to wszystko zobaczyć w akcji, jak obczaisz co i jak wrzuć tu info
to umieszczę w wolnej chwili testowo na swoim serwerze.
Czyli zeby to zadziałało pewnie jakiś mod/addon potrzebny ze SCUDem + misja która to obsłuży

Autor:  DerDevil [ N sie 28, 2011 11:25 am ]
Tytuł:  Re: Mando Missile ArmA 2

Tam w paczce jest wszystko co trzeba plus testowa misja.
Ale żeby się cieszyć wybuchem to musiałem włączyć zasięg widzenia na 10 kilometrów.
Ładny widok :D

Autor:  Artur Dębski [ N sie 28, 2011 7:34 pm ]
Tytuł:  Re: Mando Missile ArmA 2

A próbowałeś zintegrować MANDO MISSILE z np. DOMINACJĄ na CZARNORUSI czy TAKISTANIE
żeby wykorzystywać MANDO w samolotach, helikopterach, pojazdach i wyrzutniach przenośnych ?
Coś tam chyba trzeba pogrzebać w rozpakowanej z PBO misji i z powrotem ją spakować do PBO
Kurcze nie za bardzo mam czas żeby to prześledzić.

Autor:  DerDevil [ N sie 28, 2011 10:47 pm ]
Tytuł:  Re: Mando Missile ArmA 2

A więc mod integruje się z pojazdami. Ale żeby w pełni pokazał swój potencjał trzeba dodać do misji logiki gry z tego moda.

Autor:  Artur Dębski [ Wt lis 01, 2011 12:21 pm ]
Tytuł:  Re: Mando Missile ArmA 2

Forum BIS:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=89912

Autor:  Twardy Bat [ Pt gru 02, 2011 5:17 pm ]
Tytuł:  Re: Mando Missile ArmA 2

DerDevil napisał(a):
A więc mod integruje się z pojazdami. Ale żeby w pełni pokazał swój potencjał trzeba dodać do misji logiki gry z tego moda.


Wiekszosc misji Dominacja,Evo itp maja zaimplementowane mando missile wiec nie powinno byc problemow.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/