ARMA 3 / A2 OPERATION ARROWHEAD / ARMA2 / Serwery: artur_PL http://blogit.one.pl/arma/ |
|
Mando Missile ArmA 2 http://blogit.one.pl/arma/viewtopic.php?f=4&t=32 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Twardy Bat [ So sie 27, 2011 1:35 pm ] |
Tytuł: | Mando Missile ArmA 2 |
Witam serdecznie wszystkich. Chciałem zaproponować testowanie wyżej wymienionego modułu. Mando Missile symuluje realniej większość istniejących rakiet i pocisków sterowanych (bomby laserowe,kasetowe etc) .Dzięki temu dodatkowi możemy robić rzeczy które wcześniej nie były możliwe w arma 2.Moduł posiada praktycznie nieskończone i nieograniczone możliwości konfiguracyjne. Moduł dodaje realistyki wobec czego gra staje się ciut trudniejsza :F .Poniżej wymienię kilka rzeczy które są realizowane przez ten moduł: - możliwość używanie chaff i flar to jakiejkolwiek jednostki lub jednostek przeciwlotniczych z możliwością automatycznego działania. - centrum dowodzenia pocisków w każdym pojezdzie którym możemy grać - automatyczna obrona pociskami każej jednostki lub grupy jednostek przeciwlotniczych - flary i chaff do jakich kolwiek pojazdów - ciężarówki uzyskują możliwość uzupełniania flar i chaff - możliwość używania rakiet do przechwytywania rakiet - pociski i rakiety niszczące cel dodają punkty całej ekipie danego pojazdu lub wyrzutni - zdalne namierzanie celów gdzie gracz lub AI może namierzać cel a my z daleka odpalać pociski - widoczne w pełni namierzanie i śledzenie celu lub celów - jednostki AI są w stanie same uzupełniać sobie pociski jeśli są wystarczająco blisko ciężarówki z amunicją Wymieniłem te według mniej najważniejsze bo reszta funkcji jest już bardziej zaawansowana i w obecnej chwili uważaj ,że funkcje które wymienię poniżej są mniej istotne. - dowolnie konfigurowane głowice ,dym,ogień i skrypty odpalania - więcej niż 30 dowolnie konfigurowalnych parametrów dla każdego pocisku (zasięg skanowania głowicy,wytrzymałość,agresja,odporność na zakłocenia,profile lotów ) - dowolnie konfigurowany czas przeładowania jak i czas możliwośći oddania następnego strzału - systemy zakłocania antyradarowego Powodem głownym dla którego chcę zdrożyć ten moduł jest dodanie większej realistyki do rozgrywki co bardzo urozmaici zabawę. Przykład: Lecąc Apache'm możemy zawisnąć w powietrzu i używać systemów namierzania pocisków Hellfire i ostrzeliwać cele które normalnie nie są przeznaczone dla głowicy np. piechota albo budynki. Możemy używać zoom i ostrzeliwać te cele z bardzo dużej odległości i być poza zasięgem radarów obrony przeciwlotniczej. Nie będę opisywał reszty bo zajeło by to z 10 stron.Dlatego koniecznie spójrzcie poniżej w filmiki demonstrujące dziłanie modułu. Tutaj są filmy demonstrujące działanie tego modułu: http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 77BF7E0441 Manuale (niestety po angielsku): a) http://www.telefonica.net/web2/mandoble ... first.html b) http://www.terra.es/personal2/matias.s/mma_readme.htm Link do ściągnięcia: ARMAHOLIC: http://www.armaholic.com/page.php?id=82 ... %2BMISSILE OFPEC: http://www.ofpec.com/ed_depot/index.php ... ils&id=653 Pozdrawiam Twardy Bat |
Autor: | DerDevil [ N sie 28, 2011 1:29 am ] |
Tytuł: | Re: Mando Missile ArmA 2 |
Mocna rzecz ale mnie najbardziej interesuje to http://www.youtube.com/watch?v=ouqRu5aX ... ature=plpp muhahaha. Zabieram się do testowania. |
Autor: | Artur Dębski [ N sie 28, 2011 9:22 am ] |
Tytuł: | Re: Mando Missile ArmA 2 |
He he he uśmiałem się o obejrzeniu tego linku, niezła jazda, main mission jedną bombką :) Chciałabym to wszystko zobaczyć w akcji, jak obczaisz co i jak wrzuć tu info to umieszczę w wolnej chwili testowo na swoim serwerze. Czyli zeby to zadziałało pewnie jakiś mod/addon potrzebny ze SCUDem + misja która to obsłuży |
Autor: | DerDevil [ N sie 28, 2011 11:25 am ] |
Tytuł: | Re: Mando Missile ArmA 2 |
Tam w paczce jest wszystko co trzeba plus testowa misja. Ale żeby się cieszyć wybuchem to musiałem włączyć zasięg widzenia na 10 kilometrów. Ładny widok :D |
Autor: | Artur Dębski [ N sie 28, 2011 7:34 pm ] |
Tytuł: | Re: Mando Missile ArmA 2 |
A próbowałeś zintegrować MANDO MISSILE z np. DOMINACJĄ na CZARNORUSI czy TAKISTANIE żeby wykorzystywać MANDO w samolotach, helikopterach, pojazdach i wyrzutniach przenośnych ? Coś tam chyba trzeba pogrzebać w rozpakowanej z PBO misji i z powrotem ją spakować do PBO Kurcze nie za bardzo mam czas żeby to prześledzić. |
Autor: | DerDevil [ N sie 28, 2011 10:47 pm ] |
Tytuł: | Re: Mando Missile ArmA 2 |
A więc mod integruje się z pojazdami. Ale żeby w pełni pokazał swój potencjał trzeba dodać do misji logiki gry z tego moda. |
Autor: | Artur Dębski [ Wt lis 01, 2011 12:21 pm ] |
Tytuł: | Re: Mando Missile ArmA 2 |
Forum BIS: http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=89912 |
Autor: | Twardy Bat [ Pt gru 02, 2011 5:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Mando Missile ArmA 2 |
DerDevil napisał(a): A więc mod integruje się z pojazdami. Ale żeby w pełni pokazał swój potencjał trzeba dodać do misji logiki gry z tego moda. Wiekszosc misji Dominacja,Evo itp maja zaimplementowane mando missile wiec nie powinno byc problemow. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |