ARMA 3 / A2 OPERATION ARROWHEAD / ARMA2 / Serwery: artur_PL

Administrator forum: Artur Dębski Skype: arturdebski Steam: arturdebski Serwery artur-PL - Gracze - Mody - Mapy - Sprzęt do grania
Teraz jest Pt maja 17, 2024 12:33 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So sie 27, 2011 1:35 pm 
Offline

Dołączył(a): So sie 27, 2011 12:21 pm
Posty: 8
Witam serdecznie wszystkich.

Chciałem zaproponować testowanie wyżej wymienionego modułu.

Mando Missile symuluje realniej większość istniejących rakiet i pocisków sterowanych (bomby laserowe,kasetowe etc) .Dzięki temu dodatkowi możemy robić rzeczy które wcześniej nie były możliwe w arma 2.Moduł posiada praktycznie nieskończone i nieograniczone możliwości konfiguracyjne. Moduł dodaje realistyki wobec czego gra staje się ciut trudniejsza :F .Poniżej wymienię kilka rzeczy które są realizowane przez ten moduł:

- możliwość używanie chaff i flar to jakiejkolwiek jednostki lub jednostek przeciwlotniczych z możliwością automatycznego działania.
- centrum dowodzenia pocisków w każdym pojezdzie którym możemy grać
- automatyczna obrona pociskami każej jednostki lub grupy jednostek przeciwlotniczych
- flary i chaff do jakich kolwiek pojazdów
- ciężarówki uzyskują możliwość uzupełniania flar i chaff
- możliwość używania rakiet do przechwytywania rakiet
- pociski i rakiety niszczące cel dodają punkty całej ekipie danego pojazdu lub wyrzutni
- zdalne namierzanie celów gdzie gracz lub AI może namierzać cel a my z daleka odpalać pociski
- widoczne w pełni namierzanie i śledzenie celu lub celów
- jednostki AI są w stanie same uzupełniać sobie pociski jeśli są wystarczająco blisko ciężarówki z amunicją

Wymieniłem te według mniej najważniejsze bo reszta funkcji jest już bardziej zaawansowana i w obecnej chwili uważaj ,że funkcje które wymienię poniżej są mniej istotne.

- dowolnie konfigurowane głowice ,dym,ogień i skrypty odpalania
- więcej niż 30 dowolnie konfigurowalnych parametrów dla każdego pocisku (zasięg skanowania głowicy,wytrzymałość,agresja,odporność na zakłocenia,profile lotów )
- dowolnie konfigurowany czas przeładowania jak i czas możliwośći oddania następnego strzału
- systemy zakłocania antyradarowego

Powodem głownym dla którego chcę zdrożyć ten moduł jest dodanie większej realistyki do rozgrywki co bardzo urozmaici zabawę.

Przykład:

Lecąc Apache'm możemy zawisnąć w powietrzu i używać systemów namierzania pocisków Hellfire i ostrzeliwać cele które normalnie nie są przeznaczone dla głowicy np. piechota albo budynki.
Możemy używać zoom i ostrzeliwać te cele z bardzo dużej odległości i być poza zasięgem radarów obrony przeciwlotniczej.

Nie będę opisywał reszty bo zajeło by to z 10 stron.Dlatego koniecznie spójrzcie poniżej w filmiki demonstrujące dziłanie modułu.

Tutaj są filmy demonstrujące działanie tego modułu:
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 77BF7E0441

Manuale (niestety po angielsku):
a) http://www.telefonica.net/web2/mandoble ... first.html
b) http://www.terra.es/personal2/matias.s/mma_readme.htm

Link do ściągnięcia:
ARMAHOLIC: http://www.armaholic.com/page.php?id=82 ... %2BMISSILE
OFPEC: http://www.ofpec.com/ed_depot/index.php ... ils&id=653


Pozdrawiam
Twardy Bat


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N sie 28, 2011 1:29 am 
Offline

Dołączył(a): Cz sie 11, 2011 8:05 am
Posty: 45
Mocna rzecz ale mnie najbardziej interesuje to http://www.youtube.com/watch?v=ouqRu5aX ... ature=plpp muhahaha.

Zabieram się do testowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N sie 28, 2011 9:22 am 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 12, 2011 9:31 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Warszawa
He he he uśmiałem się o obejrzeniu tego linku,
niezła jazda, main mission jedną bombką :)
Chciałabym to wszystko zobaczyć w akcji, jak obczaisz co i jak wrzuć tu info
to umieszczę w wolnej chwili testowo na swoim serwerze.
Czyli zeby to zadziałało pewnie jakiś mod/addon potrzebny ze SCUDem + misja która to obsłuży

_________________
Artur Dębski
http://blogit.one.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N sie 28, 2011 11:25 am 
Offline

Dołączył(a): Cz sie 11, 2011 8:05 am
Posty: 45
Tam w paczce jest wszystko co trzeba plus testowa misja.
Ale żeby się cieszyć wybuchem to musiałem włączyć zasięg widzenia na 10 kilometrów.
Ładny widok :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N sie 28, 2011 7:34 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 12, 2011 9:31 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Warszawa
A próbowałeś zintegrować MANDO MISSILE z np. DOMINACJĄ na CZARNORUSI czy TAKISTANIE
żeby wykorzystywać MANDO w samolotach, helikopterach, pojazdach i wyrzutniach przenośnych ?
Coś tam chyba trzeba pogrzebać w rozpakowanej z PBO misji i z powrotem ją spakować do PBO
Kurcze nie za bardzo mam czas żeby to prześledzić.

_________________
Artur Dębski
http://blogit.one.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N sie 28, 2011 10:47 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz sie 11, 2011 8:05 am
Posty: 45
A więc mod integruje się z pojazdami. Ale żeby w pełni pokazał swój potencjał trzeba dodać do misji logiki gry z tego moda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lis 01, 2011 12:21 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 12, 2011 9:31 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Warszawa
Forum BIS:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=89912

_________________
Artur Dębski
http://blogit.one.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt gru 02, 2011 5:17 pm 
Offline

Dołączył(a): So sie 27, 2011 12:21 pm
Posty: 8
DerDevil napisał(a):
A więc mod integruje się z pojazdami. Ale żeby w pełni pokazał swój potencjał trzeba dodać do misji logiki gry z tego moda.


Wiekszosc misji Dominacja,Evo itp maja zaimplementowane mando missile wiec nie powinno byc problemow.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL