ARMA 3 / A2 OPERATION ARROWHEAD / ARMA2 / Serwery: artur_PL

Administrator forum: Artur Dębski Skype: arturdebski Steam: arturdebski Serwery artur-PL - Gracze - Mody - Mapy - Sprzęt do grania
Teraz jest Wt maja 21, 2024 12:02 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt sie 16, 2016 10:53 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 28, 2016 5:48 pm
Posty: 49
Witam, jak w temacie podejrzewam wyżej wymienionego gracza o używanie god moda, ponieważ kilkukrotnie uchodzi z życiem uderzenia rakieta Skalpel w pojazd nieopancerzony Truck Boxer 2 razy, oraz SUV, oraz gdy centralnie rakieta uderza kolo niego na lotnisku gdy lutuje ciało, żadnych obrażę, po chwili ucieka dalej :/

-0:50 namierzony kokainowy w TruckBoxer na Agina, rakieta poszła, pojazd w płomieniach, a on dalej ucieka
-4:07 namierzony Kokainowy w SUV-ie, rakieta poszła, eksplozja, ale znowu żadnej śmierci
-5:34 namierzony w Truck, rakieta poszła, przeżył, ucieka dalej
-7:22 namierzony na płycie lotniska, oznaczony laserem, wystrzelono rakietę, żadnej śmierci, widać ciało
-8:11 widząc, że ktoś biegnie do ciała, oznaczam je i strzelam ponownie, rakieta wybucha tuż koło nich i nic, po chwili przed końcem nagrania obaj uciekają sobie..

Niech jakiś admin to sprawdzi proszę: https://youtu.be/M6qic8Gj61w

Coś mi tu śmierdzi,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt sie 16, 2016 11:12 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 28, 2016 5:48 pm
Posty: 49
Godzina nagrywania ~22:20 czasu polskiego 16.08.2016


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr sie 17, 2016 2:01 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sie 28, 2015 4:22 pm
Posty: 70
Pozwól, że pokażę nieścisłości w Twoim widzeniu tej sprawy, zacznijmy od nadania podpunktom liczb porządkowych od 1 do 5.

Sytuacje 4 i 5 są najłatwiejsze do obalenia, rakieta nie trafiła bezpośrednio, lecz kilka metrów obok. Skalpele to rakiety przeznaczone to zwalczania pojazdów, w związku z tym nie mają na tyle dużego "splasha" żeby zabijać ludzi w takich odległościach od miejsca trafienia jak pokazane na filmie.

W fragmencie trzecim rakieta trafia bezpośrednio, lecz pojazd nie eksploduje. Może to dziwić bo tym pojazdem jest nieopancerzona ciężarówka, problemem są rakiety, jakiś czas temu Skalpele zostały osłabione/dziwnie się zachowują, przez co na zniszczenie w pełni pojazdu potrzebne są 2 rakiety. Sam tego doświadczyłem latając razem z Pancerem X'ian'em i dziwiąc się, dlaczego namierzone i trafione pojazdy dalej jadą.

Wróćmy do początku listy-sytuacji 1 i 2. Tutaj bez wątpienia pojazdy uległy zniszczeniu, ale nie widać momentu trafienia, więc nie można stwierdzić, czy kierowca był w pojeździe podczas kolizji z rakietą. Według mnie miał po prostu szczęście i rakiety trafiły w puste pojazdy. Podczas ponad półtoratysięcznego stażu godzinowego w Armie zauważyłem, że czasem łatwiej zniszczyć pojazd pusty/z botami w środku niż taki z żywym graczem, myślę że to moje spostrzeżenie może tłumaczyć, dlaczego te 2 pojazdy wybuchły, a ciężarówka nie.

Pozdrawiam,
Zygzak191

_________________
Jestem ekspertem od wszelkich mechanik w Armie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr sie 17, 2016 7:30 am 
Offline

Dołączył(a): N lut 28, 2016 5:48 pm
Posty: 49
dziwne bo zwyczajnie jedną rakietą niszczyłem czołg wiele razy o czym Vadi często się mógł przekonać :) a wybuch rakiety takiej obok gracza który nie jest w pojeździe do tej pory również kończyła się dla niego śmiercią. Kokainowy Baron Jurek na pytanie jak udało mu się ujść z życiem tyle razy milczał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sie 18, 2016 7:34 am 
Offline

Dołączył(a): N lut 28, 2016 5:48 pm
Posty: 49
Zygzak191 napisał(a):
Skalpele to rakiety przeznaczone to zwalczania pojazdów, w związku z tym nie mają na tyle dużego "splasha" żeby zabijać ludzi w takich odległościach od miejsca trafienia jak pokazane na filmie.

A jak to była odległość wg Ciebie ?

Zygzak191 napisał(a):
jakiś czas temu Skalpele zostały osłabione/dziwnie się zachowują, przez co na zniszczenie w pełni pojazdu potrzebne są 2 rakiety.
Ale nadal na czołg wystarczy jedna rakieta..

Dziwne ale cóż :)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sie 18, 2016 3:15 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sie 28, 2015 4:22 pm
Posty: 70
veimus napisał(a):
A jak to była odległość wg Ciebie ?

Nie wystarczająca żeby zabić, dokładną trudno określić.
veimus napisał(a):
Ale nadal na czołg wystarczy jedna rakieta..

Jak latałem X'ian to czołgi raczej nie jeździły, ale to że na pojazd pancerny potrzebna była jedna rakieta nie znaczy, że na samochód również wystarczy jedna, bądź co bądź to jest Arma, a po niej można się wszystkiego spodziewać...

Pozdrawiam,
Zygzak191

_________________
Jestem ekspertem od wszelkich mechanik w Armie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt sie 30, 2016 1:24 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 12, 2011 9:31 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Warszawa
Przeniosłem do działu rozwiązywanie sporów

_________________
Artur Dębski
http://blogit.one.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N wrz 04, 2016 12:34 pm 
Offline

Dołączył(a): So paź 10, 2015 1:24 am
Posty: 43
Jak pisał Zygzak w Armie to jest to losowe, np Quad potrafi bez uszkodzeń jechać po dostaniu z Titana, żeby było śmieszniej teoretycznie PCML powinien robić największe zniszczenia, a nie potrafi polecieć dalej jak chyba 800m potem wybucha w powietrzu, a nawet jak coś trafi to max ściągnie koła, skalpele z dronów (na obecnej wersji Army) zwykle tylko zniszczą koła, lub samochód wybucha po 30s.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL