ARMA 3 / A2 OPERATION ARROWHEAD / ARMA2 / Serwery: artur_PL

Administrator forum: Artur Dębski Skype: arturdebski Steam: arturdebski Serwery artur-PL - Gracze - Mody - Mapy - Sprzęt do grania
Teraz jest Śr maja 08, 2024 12:17 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


1.Absolutny zakaz pisania wielkimi literami - użytkownik dostaje ostrzeżenie
2.Absolutny zakaz kolorowania tekstu - użytkownik dostaje ostrzeżenie
3.W tematach sporów wypowiadają się tylko zainteresowani ewentualnie na prośbę bezpośredni świadkowie obecni wtedy na serwerze.
4.Absolutnie zakazane jest "podgrzewanie" atmosfery w sprawach sporów przez osoby nie uczestniczące w sporze - użytkownik dostaje ostrzeżenie
5.Za obrażane innych nakładana jest blokada konta
6.Zakaz używania wulgaryzmów - użytkownik dostaje ostrzeżenie
7.Trzecie ostrzeżenie skutkuje blokadą konta



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: N maja 21, 2017 11:19 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sie 28, 2015 4:22 pm
Posty: 70
Ale tych wież z DLC nie dodawałem w ogóle do misji, zgaduję że stawiałeś tę wieżę przez skrypt "Proving grounds" dostępny w admin menu, a on spawni pojazdy i w tym przypadku wieże puste. Drony w armie działają w ten sposób, że przejmuje się kontrolę nad niewidzialnym pasażerem pojazdu, dlatego puste wieże nic nie robiły.

Pozdrawiam,
Zygzak191

_________________
Jestem ekspertem od wszelkich mechanik w Armie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn maja 22, 2017 6:20 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 28, 2016 5:48 pm
Posty: 49
Oczywiście, że puste wieże nic nie robiły, dlatego jest opcja "przejęcia własności" jak w przypadku pojazdów, po tym działko się uaktywnia i można się pod niego podłączyć. Ale to tak na marginesie, i tak tego raczej nie będzie na serwie bo i tak nie strzela do wrogów samo...

No chyba że jak naprawią to, to może postawił by taki na lotniskowcu i każda drużyna mogła by go przejąć dla siebie (przejąć własność i nim operować, NIE przenosić), była by walka o przejęcie, trudniejsza bo ciężej się tam dostać, tylko droga powietrzna lub łodzią. I można by tam dodać teren do przejmowania, za który może dostawało by się więcej kasy bo trudniej było by go zdobyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt maja 23, 2017 12:20 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sie 28, 2015 4:22 pm
Posty: 70
Jak sprawdzałem u siebie to wieżyczka strzelała, ale i tak jej nie będę dodawał z powodów wspomnianych wcześniej w tym wątku.
Co do strefy to wg. mnie umieszczanie jej na lotniskowcu nie ma sensu, bo za łatwo go obronić, a dokładniej jeden odrzutowiec wystarczy, żeby kompletnie odciąć do niego dostęp. Może gdyby BI dało jakąś możliwość wejścia na USS Freedom z wody byłoby to bardziej sensowne.

Pozdrawiam,
Zygzak191

_________________
Jestem ekspertem od wszelkich mechanik w Armie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt maja 23, 2017 11:00 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 28, 2016 5:48 pm
Posty: 49
Drabinki, lub rusztowania postawić w kilku miejscach w około lotniskowca :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL