ARMA 3 / A2 OPERATION ARROWHEAD / ARMA2 / Serwery: artur_PL
http://blogit.one.pl/arma/

Tactical Ping, zanikanie odleglosci znacznikow, ilosci naboi
http://blogit.one.pl/arma/viewtopic.php?f=27&t=413
Strona 1 z 1

Autor:  veimus [ Cz gru 29, 2016 1:01 am ]
Tytuł:  Tactical Ping, zanikanie odleglosci znacznikow, ilosci naboi

Witam!

Ostatnio zostały wyłączone wszystkie znaczniki wrogów na mapie łącznie z funkcją oznaczania Tactical Ping, Pytałem bodajże Vadiego czy nie można było wyłączyć tylko "auto spota" odpowiedź brzmiała: Nie, że to wszystko razem się wyłącza..

Poszukałem, trochę na necie i się okazało, że można dowolnie ustalić jakie znaczniki mają działać w grze. A admin chyba na łatwiznę poszedł i ustawił tryb trudności na Veteran gdzie właśnie tam są takie ustawienia jak zanikanie po czasie odległości do znacznika, zanikanie info o ilości naboi i trybie ognia etc.

Gracze głownie chcieli wyłączenia "auto spota" a o reszcie to nie słyszałem.

Wracając do Tactical Ping opcja przydatna, bo gracz musi widzieć coś co chce oznaczyć, a nie jak przy autospot, że nagle na mapie pojawił się wróg koło Ciebie mimo iż go nie widzisz. Pozwolę sobie stworzyć ankietę z 3 opcjami aby gracze zdecydowali które znaczniki powinny zostać, a które wyłączyć.

Tu można poczytać o ustawieniach trudności gry, poszczególnych ustawieniach w zależności od wybranego poziomu trudności serwera t etc: https://community.bistudio.com/wiki/Arm ... culty_Menu

A tu można włączyć sam tactical ping, a nie jak twierdził admin, że się nie da...

Obrazek

Pozdrawiam graczy :)

Autor:  Vadi RS [ Cz gru 29, 2016 8:09 pm ]
Tytuł:  Re: Tactical Ping, zanikanie odleglosci znacznikow, ilosci n

Siema.

veimus napisał(a):
Ostatnio zostały wyłączone wszystkie znaczniki wrogów na mapie łącznie z funkcją oznaczania Tactical Ping, Pytałem bodajże Vadiego czy nie można było wyłączyć tylko "auto spota" odpowiedź brzmiała: Nie, że to wszystko razem się wyłącza..


Tak, wszystko razem się wyłącza, a przynajmniej tak to zadziałało po zmianie na custom i wyłączeniu opcji "mapcontent", "auto report", "visionAid".

veimus napisał(a):
Poszukałem, trochę na necie i się okazało, że można dowolnie ustalić jakie znaczniki mają działać w grze. A admin chyba na łatwiznę poszedł i ustawił tryb trudności na Veteran gdzie właśnie tam są takie ustawienia jak zanikanie po czasie odległości do znacznika, zanikanie info o ilości naboi i trybie ognia etc.


Będąc na serwerze jesteś w stanie sprawdzić poziom trudności, jest ustawiona "niestandardowa" czyt. "custom". Serwer został postawiony z pliku bat, nie z konsoli jak wcześniej, dlatego też działają opcje trudności. Zmienione zostały "auto report" , raportowanie na czacie gdzie jest wróg, opcja "mapcontent" czyli pokazywanie na mapie wrogich jednostek i "visionAid" pokazywanie nazw graczy z dużej odległości. Prawdopodobnie opcja "tacticalping" jest zawarta w jednej z wyżej wymienionych opcji.

veimus napisał(a):
Wracając do Tactical Ping opcja przydatna, bo gracz musi widzieć coś co chce oznaczyć, a nie jak przy autospot, że nagle na mapie pojawił się wróg koło Ciebie mimo iż go nie widzisz. Pozwolę sobie stworzyć ankietę z 3 opcjami aby gracze zdecydowali które znaczniki powinny zostać, a które wyłączyć.


Jak dla mnie nie ma problemu , ankieta pomocna. Opcja "tacticalping" nie została wyłączona celowo.

veimus napisał(a):
Tu można poczytać o ustawieniach trudności gry, poszczególnych ustawieniach w zależności od wybranego poziomu trudności serwera t etc: https://community.bistudio.com/wiki/Arm ... culty_Menu


Pod tym linkiem nie jest jasno określone która opcja jest odpowiedzialna za "tacticalping", opcje serwera różnią się trochę od tych które przedstawiłeś na ss. A wygląda to mniej wiecej tak:

difficulty="custom";
class DifficultyPresets
{
class CustomDifficulty
{
class Options
{
reducedDamage=0;
groupIndicators=1;
friendlyTags=1;
enemyTags=0;
detectedMines=1;
commands=0;
waypoints=1;
weaponInfo=1;
stanceIndicator=1;
staminaBar=0;
weaponCrosshair=0;
visionAid=0;
thirdPersonView=1;
cameraShake=1;
scoreTable=1;
deathMessages=1;
vonID=1;
mapContent=0;
autoReport=0;
multipleSaves=1;
};
aiLevelPreset=2;
class CustomAILevel
{
skillAI=0.94999999;
precisionAI=0.94999999;
};
};
};

veimus napisał(a):
A tu można włączyć sam tactical ping, a nie jak twierdził admin, że się nie da...


Jeżeli większość będzie chciała "tacticalping" to go włączę, co za problem, tylko muszę wiedzieć jak. Nie ma informacji jak to zrobić. Jeżeli wiesz, to pokaż;). Tak samo się uczę jak i reszta.

Pozdrawiam.

Autor:  veimus [ So gru 31, 2016 9:45 pm ]
Tytuł:  Re: Tactical Ping, zanikanie odleglosci znacznikow, ilosci n

Cytuj:
Jeżeli większość będzie chciała "tacticalping" to go włączę, co za problem, tylko muszę wiedzieć jak. Nie ma informacji jak to zrobić. Jeżeli wiesz, to pokaż;). Tak samo się uczę jak i reszta.

Pozdrawiam.


Dodaj do ww ustawień linijkę z:
Kod:
tacticalPing = 1;      // Tactical ping (0 = disable, 1 = enable)


A tu taki przykład:
Kod:
         groupIndicators = 0;      // Group indicators (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
         friendlyTags = 0;      // Friendly name tags (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
         enemyTags = 0;         // Enemy name tags (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
         detectedMines = 0;      // Detected mines (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
         commands = 1;         // Commands (0 = never, 1 = fade out, 2 = always)
         waypoints = 1;         // Waypoints (0 = never, 1 = fade out, 2 = always)
         tacticalPing = 1;      // Tactical ping (0 = disable, 1 = enable)

Autor:  Vadi RS [ So gru 31, 2016 11:31 pm ]
Tytuł:  Re: Tactical Ping, zanikanie odleglosci znacznikow, ilosci n

veimus napisał(a):
Cytuj:
Jeżeli większość będzie chciała "tacticalping" to go włączę, co za problem, tylko muszę wiedzieć jak. Nie ma informacji jak to zrobić. Jeżeli wiesz, to pokaż;). Tak samo się uczę jak i reszta.

Pozdrawiam.


Dodaj do ww ustawień linijkę z:
Kod:
tacticalPing = 1;      // Tactical ping (0 = disable, 1 = enable)


A tu taki przykład:
Kod:
         groupIndicators = 0;      // Group indicators (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
         friendlyTags = 0;      // Friendly name tags (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
         enemyTags = 0;         // Enemy name tags (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
         detectedMines = 0;      // Detected mines (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
         commands = 1;         // Commands (0 = never, 1 = fade out, 2 = always)
         waypoints = 1;         // Waypoints (0 = never, 1 = fade out, 2 = always)
         tacticalPing = 1;      // Tactical ping (0 = disable, 1 = enable)


Ok, czekamy na wynik ankiety.

Autor:  veimus [ Cz sty 26, 2017 1:00 am ]
Tytuł:  Re: Tactical Ping, zanikanie odleglosci znacznikow, ilosci n

Widze, że zainteresowanie małe ankieta, ale w grze jak pytam graczy czy chcieli by powrotu tactical ping to mówią tak, ale na forum zaglądnąć to już się nie chce im :) bo konta nie mają, bo coś tam, szkoda, że w grze nie da się głosować.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/