ARMA 3 / A2 OPERATION ARROWHEAD / ARMA2 / Serwery: artur_PL

Administrator forum: Artur Dębski Skype: arturdebski Steam: arturdebski Serwery artur-PL - Gracze - Mody - Mapy - Sprzęt do grania
Teraz jest Śr maja 08, 2024 11:26 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


1.Absolutny zakaz pisania wielkimi literami - użytkownik dostaje ostrzeżenie
2.Absolutny zakaz kolorowania tekstu - użytkownik dostaje ostrzeżenie
3.W tematach sporów wypowiadają się tylko zainteresowani ewentualnie na prośbę bezpośredni świadkowie obecni wtedy na serwerze.
4.Absolutnie zakazane jest "podgrzewanie" atmosfery w sprawach sporów przez osoby nie uczestniczące w sporze - użytkownik dostaje ostrzeżenie
5.Za obrażane innych nakładana jest blokada konta
6.Zakaz używania wulgaryzmów - użytkownik dostaje ostrzeżenie
7.Trzecie ostrzeżenie skutkuje blokadą konta



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N wrz 04, 2016 12:26 pm 
Offline

Dołączył(a): So paź 10, 2015 1:24 am
Posty: 43
Obecnie na serwerze są włączone markery przeciwników, psuje to grę wystarczy mieć titana i z lotniska strzela się na killfram nie widząc pojazdu, wystarczy popatrzeć na mapę, tak samo wygląda namierzenie nurków, snajperów z 2km których fizycznie się nie widzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N wrz 04, 2016 4:36 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr mar 30, 2016 10:45 am
Posty: 52
Lokalizacja: Poznań
a tu nie chodzi ci czasem o autospot ?
Jeśli tak to jest to zależne od ustawień serwera - Poziom Trudności



ps. Dajcie w końcu Serwer Westland na Tanoa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N wrz 04, 2016 10:55 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 28, 2016 5:48 pm
Posty: 49
C7_4K tez chciałbym zagrać na Taona, zwłaszcza, że maja drugi serwer identyczny jak ten ale pusty stał jakiś czas temu.
Co do znaczników to byłbym raczej za wyłączeniem, wyjątkiem jakby gracz przeciwnika był oznaczany, gdy ktoś z drużyny ma go na celowniki - czyli wie gdzie jest. O ile da się tak rozdzielić jakoś te wskaźniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt wrz 06, 2016 12:38 am 
Offline

Dołączył(a): So paź 10, 2015 1:24 am
Posty: 43
Autospot i enemy tag da się wyłączyć chyba na każdym poziomie, im wyższy tym mniej da się zaznaczyć. co do namierzania z teamu to w KOTH jest dobry system świecenia na cel ze znacznika laserowego, tylko ciekawe czy można to zaimportować na WS. Co do Tanoa to przy 20 graczach nie wiem jak by to wyglądało, jak były WS na Altisie to tam prawie nikt nie grał, po takiej mapie na piechotę nie pobiegasz, sam chwilę grałem były ze 4 os zaraz słychać odrzutowiec i trzeba uciekać z pojazdu i dalej na piechotę bo pojazd którym się jechało płonie, na Tanoa pewnie jak teraz na Stratis panowało by dron party, i szczerze z mapą Tanoa to Czesi zwalili ją totalnie bardzo duża część budynków to atrapy do których nie da się wejść.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt wrz 06, 2016 3:52 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sie 28, 2015 4:22 pm
Posty: 70
Autospot bardzo łatwo się wyłącza, osobiście jestem za wypróbowaniem tego i sprawdzeniem ile osób będzie grało, w porównaniu do tego co jest teraz. Niestety ludzie lubią ułatwienia, dlatego raczej mniej osób będzie grać, trzeba tylko zobaczyć o ile mniej.
W sprawie Tanoy, tak jak Jedediasz pisał troszkę za duża na Wasteland, więc raczej by stała pusta lub prawie pusta, dochodzi też problem, czy Artur bez DLC może postawić serwer na mapie z dodatku. Co do budynków, do których nie można wejść, BIS musiał pójść na kompromisy, żeby Tanoa była grywalna biorąc pod uwagę ilość obiektów na tej mapie. Wasteland na Tanoa wymaga automatycznych restartów, bo staje się niegrywalny.
Pozdrawiam,
Zygzak191

_________________
Jestem ekspertem od wszelkich mechanik w Armie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So wrz 24, 2016 2:13 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr mar 30, 2016 10:45 am
Posty: 52
Lokalizacja: Poznań
Zygzak191 napisał(a):
Autospot bardzo łatwo się wyłącza, osobiście jestem za wypróbowaniem tego i sprawdzeniem ile osób będzie grało, w porównaniu do tego co jest teraz. Niestety ludzie lubią ułatwienia, dlatego raczej mniej osób będzie grać, trzeba tylko zobaczyć o ile mniej.
W sprawie Tanoy, tak jak Jedediasz pisał troszkę za duża na Wasteland, więc raczej by stała pusta lub prawie pusta, dochodzi też problem, czy Artur bez DLC może postawić serwer na mapie z dodatku. Co do budynków, do których nie można wejść, BIS musiał pójść na kompromisy, żeby Tanoa była grywalna biorąc pod uwagę ilość obiektów na tej mapie. Wasteland na Tanoa wymaga automatycznych restartów, bo staje się niegrywalny.
Pozdrawiam,
Zygzak191


tanoa jest w sam raz do Westlanda


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL