ARMA 3 / A2 OPERATION ARROWHEAD / ARMA2 / Serwery: artur_PL
http://blogit.one.pl/arma/

Wyłączenie markerów w TADST
http://blogit.one.pl/arma/viewtopic.php?f=27&t=405
Strona 1 z 1

Autor:  Jedediasz [ N wrz 04, 2016 12:26 pm ]
Tytuł:  Wyłączenie markerów w TADST

Obecnie na serwerze są włączone markery przeciwników, psuje to grę wystarczy mieć titana i z lotniska strzela się na killfram nie widząc pojazdu, wystarczy popatrzeć na mapę, tak samo wygląda namierzenie nurków, snajperów z 2km których fizycznie się nie widzi.

Autor:  C7_4K [ N wrz 04, 2016 4:36 pm ]
Tytuł:  Re: Wyłączenie markerów w TADST

a tu nie chodzi ci czasem o autospot ?
Jeśli tak to jest to zależne od ustawień serwera - Poziom Trudności



ps. Dajcie w końcu Serwer Westland na Tanoa

Autor:  veimus [ N wrz 04, 2016 10:55 pm ]
Tytuł:  Re: Wyłączenie markerów w TADST

C7_4K tez chciałbym zagrać na Taona, zwłaszcza, że maja drugi serwer identyczny jak ten ale pusty stał jakiś czas temu.
Co do znaczników to byłbym raczej za wyłączeniem, wyjątkiem jakby gracz przeciwnika był oznaczany, gdy ktoś z drużyny ma go na celowniki - czyli wie gdzie jest. O ile da się tak rozdzielić jakoś te wskaźniki.

Autor:  Jedediasz [ Wt wrz 06, 2016 12:38 am ]
Tytuł:  Re: Wyłączenie markerów w TADST

Autospot i enemy tag da się wyłączyć chyba na każdym poziomie, im wyższy tym mniej da się zaznaczyć. co do namierzania z teamu to w KOTH jest dobry system świecenia na cel ze znacznika laserowego, tylko ciekawe czy można to zaimportować na WS. Co do Tanoa to przy 20 graczach nie wiem jak by to wyglądało, jak były WS na Altisie to tam prawie nikt nie grał, po takiej mapie na piechotę nie pobiegasz, sam chwilę grałem były ze 4 os zaraz słychać odrzutowiec i trzeba uciekać z pojazdu i dalej na piechotę bo pojazd którym się jechało płonie, na Tanoa pewnie jak teraz na Stratis panowało by dron party, i szczerze z mapą Tanoa to Czesi zwalili ją totalnie bardzo duża część budynków to atrapy do których nie da się wejść.

Autor:  Zygzak191 [ Wt wrz 06, 2016 3:52 pm ]
Tytuł:  Re: Wyłączenie markerów w TADST

Autospot bardzo łatwo się wyłącza, osobiście jestem za wypróbowaniem tego i sprawdzeniem ile osób będzie grało, w porównaniu do tego co jest teraz. Niestety ludzie lubią ułatwienia, dlatego raczej mniej osób będzie grać, trzeba tylko zobaczyć o ile mniej.
W sprawie Tanoy, tak jak Jedediasz pisał troszkę za duża na Wasteland, więc raczej by stała pusta lub prawie pusta, dochodzi też problem, czy Artur bez DLC może postawić serwer na mapie z dodatku. Co do budynków, do których nie można wejść, BIS musiał pójść na kompromisy, żeby Tanoa była grywalna biorąc pod uwagę ilość obiektów na tej mapie. Wasteland na Tanoa wymaga automatycznych restartów, bo staje się niegrywalny.
Pozdrawiam,
Zygzak191

Autor:  C7_4K [ So wrz 24, 2016 2:13 pm ]
Tytuł:  Re: Wyłączenie markerów w TADST

Zygzak191 napisał(a):
Autospot bardzo łatwo się wyłącza, osobiście jestem za wypróbowaniem tego i sprawdzeniem ile osób będzie grało, w porównaniu do tego co jest teraz. Niestety ludzie lubią ułatwienia, dlatego raczej mniej osób będzie grać, trzeba tylko zobaczyć o ile mniej.
W sprawie Tanoy, tak jak Jedediasz pisał troszkę za duża na Wasteland, więc raczej by stała pusta lub prawie pusta, dochodzi też problem, czy Artur bez DLC może postawić serwer na mapie z dodatku. Co do budynków, do których nie można wejść, BIS musiał pójść na kompromisy, żeby Tanoa była grywalna biorąc pod uwagę ilość obiektów na tej mapie. Wasteland na Tanoa wymaga automatycznych restartów, bo staje się niegrywalny.
Pozdrawiam,
Zygzak191


tanoa jest w sam raz do Westlanda

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/