ARMA 3 / A2 OPERATION ARROWHEAD / ARMA2 / Serwery: artur_PL
http://blogit.one.pl/arma/

A3Wasteland 1.2b Z01 Altis
http://blogit.one.pl/arma/viewtopic.php?f=27&t=362
Strona 1 z 1

Autor:  Zygzak191 [ Śr mar 23, 2016 6:12 pm ]
Tytuł:  A3Wasteland 1.2b Z01 Altis

Zedytowałem najnowszą misję na Altis i dodałem następujące rzeczy:
-IgiLoad Logistics //skrypt na lepszą logistykę
-Zealot Fastrope //skrypt na zjazd na linie z śmigłowca
-skrypt na przyczepianie ładunków wybuchowych do pojazdów
-gaz łzawiący //od tej pory żółty dym działa jak gaz łzawiący (stopniowo zabiera HP, rozmywa ekran, hełm załogi helikoptera działa jak maska przeciwgazowa)
-narkotyki

Zmieniłem też kilka cen.

Jak ktoś ma jakieś sugestie co można jeszcze dodać, niech napisze w tym wątku, jeśli będę potrafił to dodam.

Autor:  Vadi RS [ Pt mar 25, 2016 1:15 pm ]
Tytuł:  Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis

-Mógłbyś dodać możliwość sprzedawania pojazdów w vehicle.
-Czy jest heli który jest w stanie podnieść czołg/zamaka? to by była fajna sprawa.
-Ustawić misje na Hard.
-Usunąć noktowizję, w nocy było by ciekawie.
-Jest możliwość dodania większej ilości rodzajów czołgów/helek/samochodów/strojów/broni??(wiem że to się wiąże z dodatkami do ściągnięcia, ale gra była by bardziej urozmaicona.)

Pozdrawiam.

Autor:  Pancerr [ Pt mar 25, 2016 3:23 pm ]
Tytuł:  Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis

Przypuszczając że ktoś na tym serwerze będzie grał

Vadi RS napisał(a):
-Czy jest heli który jest w stanie podnieść czołg/zamaka? to by była fajna sprawa.


-Taru jest w stanie podnieść Zamaka,natomiast jak wszyscy wiemy podniesienie standardowego czołgu w rzeczywistości jest niemożliwe, gdyby to się stało możliwe w Armie byłoby to nadużywane i powodowałoby to wiele nieprzyjemnych sytuacji

Vadi RS napisał(a):
-Ustawić misje na Hard.
-Usunąć noktowizję, w nocy było by ciekawie.


-Gdyby ustawiono poziom trudności na "hard" to dla większości graczy byłoby to zbyt trudne
-Gdyby usunięto noktowizję to to samo co linijka wyżej, tylko byłoby to jeszcze trudniejsze, Altis ma rozmiar ~270km² z czego znaczna większość to otwarte pola, lasy i wzgórza gdzie znaleźć jakieś źródło światła poza miastem graniczy z cudem

Autor:  Zygzak191 [ Pt mar 25, 2016 8:05 pm ]
Tytuł:  Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis

1.Sprzedaż pojazdów-zobaczę, co da się zrobić. //Done
2.Podnoszenie, tak ja Pancer pisał Taru daje radę podnieść Zamaka, co prawda bez ładunku, ale podnosi, postaram się dodać kontenery Hurona, ale tak, żeby R3F Logistics z nimi nie działało, bo ostatnio jak je dodałem, to były wykorzystywane niezgodnie z duchem Army...
3.Był serwer na Stratis ustawiony na Hard i stał pusty.
4.Gdybym usunął noktowizję wszyscy zmieniali by gammę i jasność w ustawieniach...
5.Widziałem kiedyś Wastelanda z RHS, stał pusty...

Pozdrawiam,
Zygzak191

Edit: Kontenerów dodawał nie będę, bo nie da się dla nich R3F wyłączyć.
Edit2: Dodałem możliwość sprzedaży do vehicle store.

Autor:  Vadi RS [ So mar 26, 2016 12:09 pm ]
Tytuł:  Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis

1. Usuwałeś znacznik laserowy? Niepotrzebnie (nie ma teraz jak naprowadzać bomb)
2. Usunąć celowniki termowizyjne. Na stratis zdało egzamin , nie ma już tylu camperów.
3. Usunąć skrypt z linami do helek. Baguje się, jest niepotrzebny,w losowych sytuacjach po zjechaniu na sam dół zabija gracza...
4. http://www.armaholic.com/page.php?id=30334
5. http://www.armaholic.com/page.php?id=19424
6. http://www.armaholic.com/page.php?id=25452
7. http://www.armaholic.com/page.php?id=23880
8. http://www.armaholic.com/page.php?id=25720

Autor:  Zygzak191 [ So mar 26, 2016 2:14 pm ]
Tytuł:  Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis

1. Zauważ, że trochę sobie przeczysz, chcesz dodać wskaźnik laserowy, a usunąć celowniki termo, oba przecież posiadają termowizję...
ale dodam do sklepu, bo najzwyczajniej zapomniałem wrzucić z powrotem ;)
2. Jak wyżej, plus Altis jest za duże, żeby kampienie było efektywne jak to w przypadku Stratis jest.
3. Ok.
4. Dodam, ale z wyłączonym "ciężkim podnoszeniem", dzisiejszy Chinook podnosi maksymalnie ciężary ponad 6 razy lżejsze od Merkavy.... //Done
5. Będzie kłócić się z systemem medycznym Wasteland'a.
6. Helikopterem uszkodzonym da się wylądować, to co widać na filmie to lekka przesada...
7. Nie zadziała ze sklepem.
8. Fajnie wygląda, spróbuję dodać. //Nie działa

Autor:  Vadi RS [ So mar 26, 2016 6:25 pm ]
Tytuł:  Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis

1. Wskaźnikiem laserowym nie można strzelać, chyba że laserem:). Nie jest on potrzebny ze względu na termowizje tylko ze względu na naprowadzanie pocisków.
4. :) Dzięki.

Pozdrawiam.

Autor:  Zygzak191 [ So mar 26, 2016 7:52 pm ]
Tytuł:  Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis

Co nie zmienia faktu, że termowizję posiada, ja np. od Nightstalkera wolałem LRPS+wskaźnik.

Edit: Artur jest w szpitalu, więce we wtorek dopiero wgra update, a tak nawiasem dodałem do sklepu pojazdy artyleryjskie, ale dla balansu za 10mln.

Autor:  Vadi RS [ Pn mar 28, 2016 7:09 pm ]
Tytuł:  Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis

4. http://www.armaholic.com/page.php?id=30334 Niestety nie działa.Chyba coś pozmieniałeś.

Pozdrawiam.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/