ARMA 3 / A2 OPERATION ARROWHEAD / ARMA2 / Serwery: artur_PL http://blogit.one.pl/arma/ |
|
A3Wasteland 1.2b Z01 Altis http://blogit.one.pl/arma/viewtopic.php?f=27&t=362 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Zygzak191 [ Śr mar 23, 2016 6:12 pm ] |
Tytuł: | A3Wasteland 1.2b Z01 Altis |
Zedytowałem najnowszą misję na Altis i dodałem następujące rzeczy: -IgiLoad Logistics //skrypt na lepszą logistykę -Zealot Fastrope //skrypt na zjazd na linie z śmigłowca -skrypt na przyczepianie ładunków wybuchowych do pojazdów -gaz łzawiący //od tej pory żółty dym działa jak gaz łzawiący (stopniowo zabiera HP, rozmywa ekran, hełm załogi helikoptera działa jak maska przeciwgazowa) -narkotyki Zmieniłem też kilka cen. Jak ktoś ma jakieś sugestie co można jeszcze dodać, niech napisze w tym wątku, jeśli będę potrafił to dodam. |
Autor: | Vadi RS [ Pt mar 25, 2016 1:15 pm ] |
Tytuł: | Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis |
-Mógłbyś dodać możliwość sprzedawania pojazdów w vehicle. -Czy jest heli który jest w stanie podnieść czołg/zamaka? to by była fajna sprawa. -Ustawić misje na Hard. -Usunąć noktowizję, w nocy było by ciekawie. -Jest możliwość dodania większej ilości rodzajów czołgów/helek/samochodów/strojów/broni??(wiem że to się wiąże z dodatkami do ściągnięcia, ale gra była by bardziej urozmaicona.) Pozdrawiam. |
Autor: | Pancerr [ Pt mar 25, 2016 3:23 pm ] |
Tytuł: | Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis |
Przypuszczając że ktoś na tym serwerze będzie grał Vadi RS napisał(a): -Czy jest heli który jest w stanie podnieść czołg/zamaka? to by była fajna sprawa. -Taru jest w stanie podnieść Zamaka,natomiast jak wszyscy wiemy podniesienie standardowego czołgu w rzeczywistości jest niemożliwe, gdyby to się stało możliwe w Armie byłoby to nadużywane i powodowałoby to wiele nieprzyjemnych sytuacji Vadi RS napisał(a): -Ustawić misje na Hard. -Usunąć noktowizję, w nocy było by ciekawie. -Gdyby ustawiono poziom trudności na "hard" to dla większości graczy byłoby to zbyt trudne -Gdyby usunięto noktowizję to to samo co linijka wyżej, tylko byłoby to jeszcze trudniejsze, Altis ma rozmiar ~270km² z czego znaczna większość to otwarte pola, lasy i wzgórza gdzie znaleźć jakieś źródło światła poza miastem graniczy z cudem |
Autor: | Zygzak191 [ Pt mar 25, 2016 8:05 pm ] |
Tytuł: | Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis |
1.Sprzedaż pojazdów-zobaczę, co da się zrobić. //Done 2.Podnoszenie, tak ja Pancer pisał Taru daje radę podnieść Zamaka, co prawda bez ładunku, ale podnosi, postaram się dodać kontenery Hurona, ale tak, żeby R3F Logistics z nimi nie działało, bo ostatnio jak je dodałem, to były wykorzystywane niezgodnie z duchem Army... 3.Był serwer na Stratis ustawiony na Hard i stał pusty. 4.Gdybym usunął noktowizję wszyscy zmieniali by gammę i jasność w ustawieniach... 5.Widziałem kiedyś Wastelanda z RHS, stał pusty... Pozdrawiam, Zygzak191 Edit: Kontenerów dodawał nie będę, bo nie da się dla nich R3F wyłączyć. Edit2: Dodałem możliwość sprzedaży do vehicle store. |
Autor: | Vadi RS [ So mar 26, 2016 12:09 pm ] |
Tytuł: | Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis |
1. Usuwałeś znacznik laserowy? Niepotrzebnie (nie ma teraz jak naprowadzać bomb) 2. Usunąć celowniki termowizyjne. Na stratis zdało egzamin , nie ma już tylu camperów. 3. Usunąć skrypt z linami do helek. Baguje się, jest niepotrzebny,w losowych sytuacjach po zjechaniu na sam dół zabija gracza... 4. http://www.armaholic.com/page.php?id=30334 5. http://www.armaholic.com/page.php?id=19424 6. http://www.armaholic.com/page.php?id=25452 7. http://www.armaholic.com/page.php?id=23880 8. http://www.armaholic.com/page.php?id=25720 |
Autor: | Zygzak191 [ So mar 26, 2016 2:14 pm ] |
Tytuł: | Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis |
1. Zauważ, że trochę sobie przeczysz, chcesz dodać wskaźnik laserowy, a usunąć celowniki termo, oba przecież posiadają termowizję... ale dodam do sklepu, bo najzwyczajniej zapomniałem wrzucić z powrotem ;) 2. Jak wyżej, plus Altis jest za duże, żeby kampienie było efektywne jak to w przypadku Stratis jest. 3. Ok. 4. Dodam, ale z wyłączonym "ciężkim podnoszeniem", dzisiejszy Chinook podnosi maksymalnie ciężary ponad 6 razy lżejsze od Merkavy.... //Done 5. Będzie kłócić się z systemem medycznym Wasteland'a. 6. Helikopterem uszkodzonym da się wylądować, to co widać na filmie to lekka przesada... 7. Nie zadziała ze sklepem. 8. Fajnie wygląda, spróbuję dodać. //Nie działa |
Autor: | Vadi RS [ So mar 26, 2016 6:25 pm ] |
Tytuł: | Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis |
1. Wskaźnikiem laserowym nie można strzelać, chyba że laserem:). Nie jest on potrzebny ze względu na termowizje tylko ze względu na naprowadzanie pocisków. 4. :) Dzięki. Pozdrawiam. |
Autor: | Zygzak191 [ So mar 26, 2016 7:52 pm ] |
Tytuł: | Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis |
Co nie zmienia faktu, że termowizję posiada, ja np. od Nightstalkera wolałem LRPS+wskaźnik. Edit: Artur jest w szpitalu, więce we wtorek dopiero wgra update, a tak nawiasem dodałem do sklepu pojazdy artyleryjskie, ale dla balansu za 10mln. |
Autor: | Vadi RS [ Pn mar 28, 2016 7:09 pm ] |
Tytuł: | Re: A3Wasteland 1.2b Z01 Altis |
4. http://www.armaholic.com/page.php?id=30334 Niestety nie działa.Chyba coś pozmieniałeś. Pozdrawiam. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |