ARMA 3 / A2 OPERATION ARROWHEAD / ARMA2 / Serwery: artur_PL

Administrator forum: Artur Dębski Skype: arturdebski Steam: arturdebski Serwery artur-PL - Gracze - Mody - Mapy - Sprzęt do grania
Teraz jest Pt maja 17, 2024 11:51 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz wrz 01, 2011 6:51 am 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 12, 2011 9:31 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Warszawa
Download / instalacja / wymagania:
http://www.armaholic.com/page.php?id=10 ... ght=LINGOR

http://www.icebreakr.info/


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Artur Dębski
http://blogit.one.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz wrz 01, 2011 7:34 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 30, 2011 10:30 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Smoleńsk
A tutaj link do misji na multi http://www.armaholic.com/page.php?id=12885 w plikach które są potrzebne jest plik african foliage nie trzeba go instalować


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N wrz 04, 2011 11:54 am 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 12, 2011 9:31 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Warszawa
Przebrnąłem przez instalację, serwer działa, pograłem chwilę w Domination - mapa bardzo ładna i urozmaicona
klimat tropikalny, śpiew ptaków i dźwieki owadów, palmy, wyschnięte wzgórza, zagajniki palmowe
Kryst - dżungla wcale nie jest taka gęsta jak pisałeś - chyba że na taką nie trafiłem :)

W misji działają Side Missions, od początku jest w bazie bardzo dużo sprzętu co ciekawe podłaczyłem sie
jako sanitariusz i dostałem komunikat przy próbie przwiezienia MHQ że nie mogę latać
ale nie było podanego czasu za ile będe mógł latać, zmieniłem klase na pilota i poleciałem na Side

Mój sposób instalacji aby nie robic kliku modów @..... podanych w wymaganich mapy:
1.sciagnałem wszsytko co napisane w wymogach mapy :
- Island-lingor_v13
- ibr_plants_v10
- lingor_units_v10
- MBG_Buildings_2 ten zip zawiera w srodku 3 katalogi : 1)MBG Buildings 2 2)MBG Buildings 2 EU i 3)Radiotelescope.Desert_E
- Radiotelescope.Desert_E - POMINĄŁEM

2.Rozpakowałem wszystko

3.Do folderu gdzie rozpakowała się mapa: @LINGOR
do podkatalugu addons wrzuciłem wszystkie pliki z podkatalogów addons (nie całe katalogi) z :
- ibr_plants_v10
- lingor_units_v10
- MBG Buildings 2
- MBG Buildings 2 EU
- Radiotelescope.Desert_E - POMINĄŁEM

4.Cały folder @LINGOR wrzuciłem dopiero do C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2

5.Zmodyfikowałem skrót do postaci :
"C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2oa.exe" -mod=@LINGOR

6.Misja jak zwykle sciągnie się sama po podłączeniu do serwera

Linki techniczne:
Download: http://www.armaholic.com/page.php?id=10 ... ght=LINGOR
Dominacja Naprawa wożenia śmigłowcem: http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ght=LINGOR

Misje:
Szukanie na forum BIS: http://forums.bistudio.com/search.php?searchid=2028623
Evolution LINGOR: http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ght=LINGOR
http://www.armaholic.com/page.php?id=13 ... ght=LINGOR
http://www.armaholic.com/page.php?id=13 ... ght=LINGOR
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ght=LINGOR

Przykładowa ścieżka do uruchomienia mapą z @LINGOR oraz modem eksplozji @WarFX i dzwiękowym @JSRS:
"C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2oa.exe" -mod=@LINGOR;@WARFX;@@JSRS-E;@JSRS-V;@JSRS-VW;@JSRS-W

Dominacja na Lingor: Naprawa latania nie pilotem:

Zakomentować w i_client.sqf:

// if the array is empty, anybody can fly,
// just add the type of players that can fly if you want to restrict to certain types
// for example: ["SoldierWPilot","SoldierWMiner"];, case sensitiv
// this includes bonus aircrafts too
//d_only_pilots_can_fly = ["US_Soldier_Pilot_EP1"];

Pojazdy które mogą być uzyskane z MHQ i_client.sqf:
// this vehicle will be created if you use the "Create XXX" at a mobile respawn (old "Create Motorcycle") or at a jump flag
// IMPORTANT !!!! for ranked version !!!!
// if there is more than one vehicle defined in the array the vehicle will be selected by player rank
// one vehicle only, vehicle is only available when the player is at least lieutenant
d_create_bike =
#ifdef __OWN_SIDE_GUER__
["M1030"];
#endif
#ifdef __OWN_SIDE_WEST__
switch (true) do {
case (__OAVer): {
["ATV_US_EP1","M1030_US_DES_EP1"]
};
case (__ACEVer): {
["MMT_USMC","M1030","ACE_ATV_Honda"]
};
default {
["MMT_USMC","M1030"]
};
};
#endif
#ifdef __OWN_SIDE_EAST__
switch (true) do {
case (__OAVer): {
["TT650_TK_EP1","Old_bike_TK_INS_EP1"]
};
case (__ACEVer): {
["MMT_Civ","ACE_ATV_HondaR"]
};
default {
["MMT_Civ","TT650_Civ"]
};
};
#endif

_________________
Artur Dębski
http://blogit.one.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr wrz 28, 2011 12:55 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn wrz 12, 2011 7:13 pm
Posty: 11
Hey znalazlem link do Lingor Units mod. Dodaje jednostki o odpowiednich mundurach do Lingor.

http://www.armaholic.com/page.php?id=13053


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL