ARMA 3 / A2 OPERATION ARROWHEAD / ARMA2 / Serwery: artur_PL
http://blogit.one.pl/arma/

Apex
http://blogit.one.pl/arma/viewtopic.php?f=13&t=370
Strona 1 z 2

Autor:  Zygzak191 [ N kwi 10, 2016 6:52 pm ]
Tytuł:  Apex

Rzeczy, które wejdą z ekspansją (jak coś nowego się pojawi, to będę dopisywał w tym temacie):
a)Dla wszystkich:
-Nowy renderer chmur, światła, wody (jest już na DEV Build)
-Targetting pod w samolotach i podstawy Fire Control System w pojazdach opancerzonych (narazie sprawdzałem w czołgach) (jest już na DEV Build)
-Zmiana broni w ruchu (jest już na DEV Build)
b)Płatne:
-Tanoa
-Futurystyczny Osprey i jakiś inny VTOL
-Light Strike Vehicle, coś jak to: http://www.gd-ots.com/flyer.html + podobny pojazd dla OPFOR
-Samolot cywilny (widoczny na zwiastunie)
-Skuter wodny (zwiastun)
-Terenówka (http://velebny.net/offroad.html)
-Nowe frakcje z nowym uzbrojeniem

Niektórych rzeczy mogą nie wprowadzić, więc piszę ten klasyczny disclaimer, żeby nikt do mnie pretensji nie miał, jak czegoś nie będzie.

Autor:  C7_4K [ N kwi 10, 2016 9:35 pm ]
Tytuł:  Re: Apex

Link na steamie
http://store.steampowered.com/app/395180/

Załączniki:
Komentarz: Apex Szpan :P
Bez tytułu.png [27.46 KiB]
Pobrane 63 razy

Autor:  Zygzak191 [ Pn kwi 11, 2016 12:18 am ]
Tytuł:  Re: Apex

Zygzak191 napisał(a):

Dodałem ten punkt

Autor:  Zygzak191 [ N kwi 24, 2016 4:48 pm ]
Tytuł:  Re: Apex

http://blackelement.net/vehicle.html Ta firma robi modele dla BIS'u, więc pewnie te pojazdy zobaczymy w Apex, koparki były widoczne na zwiastunie, ale nie wiadomo czy będzie się dało nimi jeździć. Niektóre z tych modeli też mogą do DayZ pójść zamiast do A3.

Autor:  Zygzak191 [ Wt maja 10, 2016 5:39 pm ]
Tytuł:  Re: Apex

Animacja kulenia: https://twitter.com/burkhar/status/730040084708372480
Rysowanie po mapie: https://twitter.com/VojtechKovaric/status/730043556405088256
Nowa tabela wyników: https://twitter.com/ReMuuf/status/722019783210872832
Te funkcje dostanie każdy niezależnie od tego czy kupi, niestety na razie są bardzo powściągliwi w pokazywaniu contentu i nic nowego nie pokazali od mojego ostatniego posta.

Autor:  C7_4K [ Wt maja 10, 2016 6:37 pm ]
Tytuł:  Re: Apex

ale to nie jedyne zmiany jakie będą trzeba usiąść i poczytać change log :P

przykład:
- zredukowany odrzut z wyrzutni
- większa kontrola Pocisków AP z tytanów
- dodanie dźwięku obrotu wieżyczki przy stamperze (DRON)

ps.
nie chce mi się tego wszystkiego przeglądać za dużo tego :P

Autor:  Zygzak191 [ Wt maja 10, 2016 7:33 pm ]
Tytuł:  Re: Apex

Ja piszę tylko o ważniejszych nowościach, to o czym ty piszesz to bardziej bug fixy, które robione są codziennie na wersji deweloperskiej. Niektóre rzeczy wejdą w skład 1.60, czyli aktualizacji przed ekspansją (Apex wejdzie w 1.62). Tu postują zmiany na DEV Build:https://forums.bistudio.com/topic/140837-development-branch-changelog/page-39

Autor:  Zygzak191 [ Pn cze 06, 2016 3:37 pm ]
Tytuł:  Re: Apex

Mamy pierwszy news - artwork: https://pbs.twimg.com/media/CkQ_mYtWEAAqQiM.jpg
Broń to prawdopodobnie HK416, przód VTOL'a jest dość podobny do tego: http://i93.photobucket.com/albums/l46/mfbphoto/uh_34_done1.jpg. Niedługo powinno pojawić się więcej informacji.

EDIT: W grze od miesiąca są komendy "Load" i "Unload" dla botów, może się to wiązać z transportem pojazdów wewnątrz VTOL'i.

Autor:  Zygzak191 [ Pn cze 06, 2016 8:11 pm ]
Tytuł:  Re: Apex

Tanoa na DEV Buildzie:
http://i.imgur.com/l4UffQR.jpg
http://i.imgur.com/2uJx7CO.png
Jak narazie steam nie wykrywa posiadania ekspansji, ale chłopaki już nad tym pracują.

Autor:  C7_4K [ Pn cze 06, 2016 10:56 pm ]
Tytuł:  Re: Apex

czekam bo chce sobie obejrzeć co i jak na przykład gdzie zrobili lotniska itp.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/